Gott Nytt År

0kommentarer


Så var Julen över för detta år.

Julaftonen blev väl kanske inte alls som väntat men den slutade riktigt bra iafl och det är väl det som är huvudsaken. Fick otroligt fina julklappar från nära och kära, verkar som att jag har varit snäll i år trots allt :) Juldagen bjöd på en oplanerad ugång, dock nykter, Stod i en otroligt lång kö där jag trodde helt seriöst att mina tår skulle förfrusa. Kö systemet var under all kritik men det är en annan historia som jag kan skriva om en annan gång. Väl inne på krogen var det otroligt mycket folk men lyckades träffa på några välbekanta ansikten iafl  :)

Det blir ett kort inlägg idag, jag ville mest önska er alla Ett Gott Nytt År, jag åker iväg imorgon till Falun för att hjälpa till att både vara barnvakt och vara flytthjälp. Får se när jag behagar att komma hem igen! :)

Nu är det dags för myskväll här hemma med fjärde Johan Falk filmen och lite ost och kex!



Kommentera

Publiceras ej