Träning

0kommentarer


Nu sitter jag och väntar på det ska bli dags att åka iväg på träning. På schemat i kväll väntas BodyPump. Känns lite segt att varje kväll behöva vänta på att träningen ska sätta igång. Men jag är även glad att vi har lite pass som man kan gå på även fast jag bor på en mindre ort. MRL är dock det roligaste att träna. Man blir så glad av det fast det är det jobbigaste passet av dom alla. Dom som bor här i Ljusdal och inte provat MRL borde verkligen göra det!

Ikväll är det som sagt bodypump som gäller, ska nog våga mig på lite tyngre vikter idag, är alltid för feg att lägga på mer. Min stackars rygg är inte alls som den ska vara så varje liten felrörelse blir ett stort problem för min rygg. Funderar på om jag inte borde boka tid hos någon massör som kan känna igenom ryggen lite.

Nåväl nu är det dags att plocka fram lite träningskläder!

Kommentera

Publiceras ej