Söndagsångest.

0kommentarer

Så var åter en helg förbi. Förstår verkligen inte vart tiden tar vägen, hade många planer inför helgen men knappt någon blev av  :-/

I fredags så for jag och Fredrik runt och letade efter möbler (som vanligt nu förtiden) Efter mkt åkande och letande efter en säng inom rimligt pris åkte vi iväg till EM där vi sett en säng på REA tidigare i veckan. Vi ringde först och hörde om den var kvar och när den var det så passade vi på att slå till :) Riktigt bra pris fick vi oxå tack vare att tjejen som jobbadeden första gången vi var dit sa fel pris:P Nåväl sängen är iafl bokad nu och till veckan åker vi på vår sista möbelshoppingresa inför flytten upp till IKEA, samtidigt ska vi stanna till i hudik för att hämta både sängen och bordet !!

I går spenderade jag dagen med att packa ner mina saker hemma, blev shockad över hur mkt saker jag har, trodde de mesta var nerpackade ja men inte! Nu är de mesta klart där hemma iafl så nu är de bara Fredriks lgh kvar att packa ner..lite tråkigt kändes det dock att packa ner allt och att veta att mitt rum, mitt fina rum kommer förvandlas till ett datarum/kontor troligvis då jag flyttar ut :-/

Det är nu alla nerver börjar komma. Detta är på riktigt. Nu ska jag och Fredrik bli sambos på allvar! Men allt känns ändå väldigt bra måste jag säga :)

Imorgon väntar dock Östersund, blir uppstigning klockan 04.00 för att sedan köra upp mot skolan. Mamma ringde mig och varna att de kunde vara väldigt dimmigt ute på mornarna och att jag skulle köra så försiktigt...Hon är så gullig :)

Nåväl jag hoppas mest att jag lyckas köra rätt och komma i tid imorrn! Har med mig pappas Gps men den har lurat mig förr så kanske ska jag bara lita på min egen intitution :P

Nä nu är de dags för John Blund att komma.....God Natt och Sov gott alla!!

Kommentera

Publiceras ej