Mitt fina bord :)

0kommentarer


När jag ändå är på G, kan jag väl passa på och visa mitt bord som vi har köpt oxå, dock kommer det inte förren nästa torsdag men men :)



Var meningen att vi skulle hämta det då vi for hem från IKEA men vi ringde som tur var först och då meddela dom mig att det inte skulle komma förren nästa vecka typiskt nog. Så då får dom nog allt köra hem det till oss, kostar ju dock 200 kr men det kostar de ju nästan om vi skulle åka å hämta det med så känns som att man gärna betalar dom så man slipper åka en massa mer.

Sängen fick vi iafl hämta i går och den ser riktigt bra ut tycker ja, det finns däremot inte nå bilder på den än då den är nermonterad och ligger i förrådet så länge men det kommer :)


Hoppas alla våra möbler och våra tankar kommer att fungera ihop nu, bara 4 dagar kvar tills flytt nu :)


Kommentera

Publiceras ej