IKEA

0kommentarer


Tänkte att jag skulle dela med mig av en del av sakerna jag köpte på IKEA

Efter en del beslutsångest och några varv på ikea så blev de lite smått och gott. Jag som alltid brukar tycka det är roligt att gå runt och kika på heminredning drabbades plötsligt av någon sort fobi mot allt. Jag ledsnade mkt fortare än vad Fredrik gjorde (Hör och Häpna)

Det vi handla var iafl en byrå in till sovrummet, köpte en sånt där kompliment till den med så man kan ha lite ordning på lite småsaker i byrån, köpte dock bara en så ska nog köpa en till nästa gång jag far upp. Den här byrån är jag väääldigt glad att Fredrik var med oxå köpte för shit vad tung den var, helt sjukt!


Sen köpte vi även ett lackbord som vi ska ha till vardagsrumsbord, eventuellt så ska vi göra om bordet oxå. Fixa några andra ben åsså :)

En annan "stor" sak som vi oxå köpte var en hylla som jag hade tänkt ha i "kontors" rummet, fast nu har jag nästan börjat ångrat mig och kommit på en annan idé istället, men hyllor kan man nästna inte ha för mkt av ändå så. Den här hyllan kommer hamna i min garderob som man går in i om den inte hamnar i det extra rummet då.....


Förutom detta så köpte vi även fotoram, ljus, tvättsäck, vinglas och annat smått till köket och en stor matta till vardagsrummet och ja, det var nog en hel del annat oxå kan ja tänka mig, men jag kommer inte ihåg allt nu :D

Kommentera

Publiceras ej