Fredagkväll..

2kommentarer


Ja idag är det åter fredag, förmiddagen spenderades mest framför datorn med lite små piller, försökte skriva ett personligt brev om mig själv ( är första uppgiften på kursen ) Jag trodde det skulle bli lätt men inte.

Hur svårt ska det vara egentligen ?

Tror jag har skrivit 5 rader och sedan blev det total stopp..men jag får väl ge det ett försök till senare i helgen!

På eftermiddagen åkte jag och Fredrik iväg till hudik för att köpa present åt Emma som har fyllt 3 år nu i veckan. Av oss får hon en pippi långstrump dräkt som hon kommer bli sååå söt i :) Efter den lilla shoppingen gick vi igenom marknaden som inte riktigt hade kommit igång än men det bliv iafl lite naturgodis och en lila sjal innan vi begav oss hemmåt.

Nu ikväll väntar toast och lite ramlösa framför tvn.

2 kommentarer

Elin

05 Sep 2008 20:08

Elin, dom där små pillren lät spännande. Var dom rosa och fick dig att fnissa mycket? :P

Sara

06 Sep 2008 20:36

Ja, det är väl bara att hoppas på det :)

Hittar så gärna på nåt kul snart så, vi får styra upp nåt bra :)

Kommentera

Publiceras ej