Flytt :)

0kommentarer

Ja om jag ska ta och berätta om allt som har hänt den senaste tiden då :)

Först och främst har jag den här veckan hållit på med det första grupparbetet, såklart tog jag på mig att göra sammanställningen av allt men det gick rätt hyffsat bra iafl, väntar bara på min grupps kommentarer nu så får vi se om dom e nöjd eller inte.....Börjar komma in allt mer i plugget nu, böckerna har kommit nu oxå så till veckan blir det en riktigt läs vecka.  Känns bra än så länge iafl :)

En annan sak som känns mer än bra är att jag och Fredrik nu ska flytta ihop på riktigt :) Vi har fått tag på en trea centralt här i Ljusdal. Riktigt mysig lägenhet, vindsvåning så det är snetak i varje rum nästan men det är stora ytor och med våra saker i lgh så kommer det nog bli kanonfint! Sitter och väntar på att Fredrik ska ringa nu får hyresvärden skulle ringa och meddela oss vilket datum vi kommer att få flytta in på :)

Ni kan ju bara tänka vad jag har ägnat de senaste dygnet åt iafl, har nog suttit på varenda inredningsaffärs hemsida och kikat. Finns så många tankar om hur vi vill ha det, men vi tar det som det kommer med allt.

Kommentera

Publiceras ej