en lördagkväll...

1kommentarer


Lördagkväll och jag sitter återigen hemma och gör, jaa ingenting...

Börjar nog bli lite väl många lördags kvällar då jag inte gör ngt vettigt alls, det är nu då man är ensam som alla funderingar kommer och alla tankar som man har börjar välla fram. Jag är så rädd att allt bara ska gå i krach, jag vet inte riktigt men kanske är jag en sådan person som verkligen har svårt att se att någonting bra verkligen kan hålla i sig ??  Lördagsfummel antar jag....Jag och Sara har iafl bestämt att vi verkligen ska försöka planera in något roligt nu snart så man kommer ibort från vardagen lite...En shoppingresa kanske vore ngt ? :P

Shopping löser nog nästan allt......... iallafall för stunden :P


Dagen har iafl spenderas i Falun hos min söta systerdotter som fyllde hela tre år i veckan. Efter en antal timmar lekandes med dockan och dockvagnen hon fick av mormor och morfar provade hon pippi dräkten hon fick av mig, ni skulle ha sett henne, så otroligt sööööt! :) Hela familjen var samlad idag hos syster idag, man blir helt slut alltså, jag beundrar verkligen de människor som har barn och som orkar med allt liv och bråk!! :)

Vi får se vad som händer imorgon, är det finväder ska nog allt försöka ge mig ut på en promenad och ta med mig cameran och knäppa lite kort!  Nu är det iafl dags att slumra...

GOD NATT

1 kommentarer

Sara

07 Sep 2008 14:07

JA! Vi kankse skulle ta å fundera på den där Stockholms-trippen som vi pratat om så länge? :)



För ett år sen låg vi på beachen på Mallis!

Åhh, ge mig en tidsmaskin!



PUSS

Kommentera

Publiceras ej