Östersund imorgon

1kommentarer


Dagen har mest spenderats hemma i lägenheten, hade tänkt plugga enormt mycket idag men det blev inte så mkt som jag tänkt mig. Det är sjukt vad man hittar på andra saker att göra istället. Helt plötsligt börjar saker som tvätt, städning och diskning bli roligt :P

Var hem till mamma och pappa en sväng idag oxå för att skriva ut lite papper inför i morrn, Fick mig lite mat oxå :) Trevlig med lite matsällskap, när jag är här hemma sitter jag ju bara vid tvn och äter! :-/

Snart är det dags att sova för imorrn är det tidig morgon som gäller eftersom jag ska åka upp till Östersund och skola. Ringde och hörde med ett vandrarhem där uppe oxå om de eventuellt hade några avbokningar inför imorgon och de hade de s nu stannar jag över till på onsdag istället. Känns bra och kunna vara med på onsdag oxå då vi ska gå igenom saker som säkert kommer komma på tentan.

Nåväl, nu väntar lite packning och sen är det dags att sova..

Natti natt allihopa :)

1 kommentarer

Sara

20 Oct 2008 22:48

drive safe baby! :)

pelle ska också till ö-sund imorrn!

bara jag kvar här hemma, boooring :)

Kommentera

Publiceras ej