Onsdag.

0kommentarer


Den här dagen har mest varit fylld med plugg, har legat i sängen mestadels och läst studentlitteraturen. Det är egentligen inte knepigt att jag har mått och fortfarande mår som jag gör då jag spenderar mina dagar inomhus. Igår blev det en liten promenad runt kyrksjön med Sara och idag har jag varit iväg på MRL som för övrigt var riktigt roligt ikväll. Svetten bara forsar och man får sådan energi,men så när jag kommer hem och varvar ner så känns allt lika tokigt igen.

Var hem till mamma och pappas hus en sväng ikväll oxå, dom var inte hemma utan det var bara katterna och jag, det kändes så konstigt att det inte längre var mitt. Fortfarande har jag inte vant mig vid att bo i en helt egen lägenhet. Självklart känns det skönt att få ha ett eget ställe men det blir även fruktansvärt långtråkigt och ensamt ibland. Idag har jag övertalat mig själv med att börja gå på promenader mer. Bara för att komma ut lite i frisk luften, tror det kan göra mkt, man blir så mkt piggare och man får mer engergi. Sedan MÅSTE jag även sluta med att slarväta, men det är bara så tråkigt att laga mat åt sig själv...

Appråpå mat så  for jag iväg och handla på ICA idag, köpte mat och andra div saker så att det ska räcka hela helgen, Hade planerat en tacoskväll imorrn med sötnosen och sedan lite lax och pressad potatis på fredag. Men för ett tag sedan ringde Fredrik och sa att han kanske måste jobba över och bli kvar hela helgen. Inget var klart än så vi får vänta och se imorgon hur det blir. Jag som saknar honom så mkt redan........

Nä nu börjar klockan blir mycket, ska fortsätta vara lika duktig som tidigare och lägga mig i tid. Hoppas att morgondagen blir en rolig och positiv dag och kommer med roliga nyheter!

 God natt och sov gott allihopa!

Kommentera

Publiceras ej