Ny vecka!

0kommentarer


Den gågna helgen bara svicha förbi, för att göra en kortsammanfattning så i fredags hade jag och Fredrik en myskväll med lite god mat, Lördagen spenderades först i hudik en sväng med Sara och sen blev det FEST här hemma hos mig och Fredrik, Mer info + bilder kommer senare.

Igår for fredrik iväg till Uppsala på jobb och kvar hemma är jag, det är sådan konstig känsla att nu var helt ensam. Förr har jag ofta haft antingen ngn av mina föräldrar, Fredrik eller mina katter hemma men nu sitter jag här i min ensamhet! Man tror alltid att det ska vara skönt att få vara ensam en tag men när man väl är ensam är det inte lika roligt. Har väl inte riktigt kommit in i allt än heller...

Idag har jag varit i Sundsvall på föreläsning, blir väl att jag åker upp imorrn med tror jag om min systers familj inte behöver mig. Kvällen kommer spenderas med lite städning och bakning...Riktigt rolig kvällunderhållning inte sant`??:)

Nåväl ...trevlig kväll allihop!

Kommentera

Publiceras ej