Måste få skryta.

0kommentarer


I fredags kväll när jag och Fredrik satt framför datorn och kikade lite så passade jag på och gå in på vår studentportal för att kika om det kommit in några nya meddelanden från min grupp. Inga meddelande från dem men däremot från en lärare som skrev att rättningen var klar av tentan och det var bara att klicka under en flik så stod resultatet där. Om ni bara visste hur mkt mitt hjärta började banka. Har varit så nervös inför resultatet, det första man vill göra då man börjat på univeristet är kanske inte direkt en omtenta så som sagt var nerverna inte på topp. 

När jag tröck på fliken där provet fanns, var jag tvungen att stänga ner allt för att gå in igen för jag trodde allvarligt det var ngt fel. 17/20 poäng fick jag. Det trodde jag aldrig!

Då jag satt här hemma i röran och försökte skrapa ihop något svar så började nästan tårarna rinna för jag tyckte det gick så dåligt. När jag skickat iväg svaren mindes jag inte ens frågorna, skulle försöka berätta för mamma vad det var för frågor jag skulle besvara men de gick inte. Ja mer än nöjd är jag iaf kan jag säga och jag måste bara få skryta lite om det för er :)

Kommentera

Publiceras ej