Måndag

1kommentarer


Så var det måndag igen, hade svårt att sova igår kväll så sov till kl halv nio i morse, tog en riktigt mysmorgon isängen, hämtade datorn och kikade på de nya andra avenyn avsnitten som kommit ut. Sen satte jag mig och försökte plugga lite men blev så otroligt trött så tog med mig boken till sängen där jag la mig..somnade dock som en stock men vaknade pigg som en lärka så nu sitter jag här igen vid mitt nya köksbord och ska försöka sitta mig och läsa om statistik...lika roligt som det låter att läsa om. Roligare att sitta och räkna iafl...om man måste välja ngt av dem :P

Pratade nyss med min syster oxå och allt var väl bra där nere nu :) Hörde lill bebis skrika lite med...låter ju så sött. Fick prata med söta Emma med, hon är en som verkligen får mig på bra humör. Hon är oftast så glad och lycklig, det bara lyser om henne och hon har alltid nå bus på gång..längtar tills jag får träffa dom. Dom har förresten bestämt namn nu oxå till bebisen, hon kommer heta Clara :) 

Nä nu är det dags att sätta fart här så det blir nå plugg gjort idag!! Tjohopp!!



1 kommentarer

Sara

13 Oct 2008 19:10

Åh, Clara är ju jättefint! :)

Kommentera

Publiceras ej