Födelsedag

0kommentarer


Igår var det min födelsedag, så nu är man hela 22 år :P

Redan klockan halv fem i går morse klev jag upp, inte för att jag fyllde år utan för att jag skulle iväg till Sundsvall och skolan. En riktigt lång dag blev det men en helt okey dag :) När jag kom hem vid sju kom först mina underara svärföräldrar förbi med en present och med blommor som min kära pojkvän hade skickat med dom då han dessvärre inte är hemma utan iväg på jobb. Sedan kom även mamma och pappa och Jörgen och Lars. Blev ett liten gäng här som fick sitta och trängas runt vårt lilla vardagsrumsbord :) Tack så mkt för att ni kom och förgyllde min dag....


Det blev nog en av de bästa födelsedagarna jag haft iafl för jag fick nog den bästa present man kan få för jag har nämligen fått en liten systerdotter :)

Kommentera

Publiceras ej