På G

1kommentarer


Jao så sitter jag här med en rosa pantern i handen och undrar om jag verkligen kan gå ut såhär? mamma tycker jag ser lite för somrig ut, men ja jag eså less på att dona å fixa nu så ehh det får bli som det blir.  Som Elin sa tidigare idag, om några timmar bryr man sig inte ett dugg ändå:P  å det är så sant, med lite alkohol i kroppen blir man (ialf jag) antigen ledsen eller så skitglad och man bryr sig inte ett dugg om hur man .

Min önskan är bara att vakna upp imorrn och må bra :P  har en söt liten pojkvän som har legat hemma och sovit och mått dåligt hela dagen idag :-/

Nä  nu är det bäst att kila iväg på lite partaj innan alkoholen har sin verkan och jag somnar här i soffan:P har man inte druckit på tre månader vet man aldrig vad som kan hända :)

1 kommentarer

Sara

23 Mar 2008 13:23

Du var i alla fall skitsnygg i klänningen! :)

Kommentera

Publiceras ej