Bara att inse

0kommentarer


Nu sitter jag och undrar varför jag anmälde mig till att göra högskoleprovet. Sitter och provat lite grann nu och fy fan vad värdelös jag är! Jag fattar alltså noll av allt. Den 5 april kommer verkligen bli en bortkastad dag och ledsam dag har ja en känsla av. Nä usch! jag ska nog ta å underhålla mig med något annat nu ett tag och ta någon dag jag känner mig på hugget och sätta mig ner och öva då istället..

Har kikat på lite olika utbildningar idag med, det är nog minst lika svårt det, att kunna välja vad jag vill läsa i ca 3-4 år framövet är inte lätt! Har hittat några utbildningar som känns lite aktuell iafl, ska läsa på lite mer om dom och sen eventuellt söka. Får hoppas på att alla mina omvårdnadsbetyg blir skapliga nu och att jag kan komma in på bara betygen för högskoleprovet är verkligen inget att räkna med..Men men, det kankse vore skönt och jobba i höst med?

Kommentera

Publiceras ej