Bakning

1kommentarer


Ikväll har jag varit duktig och bakat, mamma kom på att hon hade glömt att köpa hem lite kaffebröd till helgen så då var jag så snäll och ställde upp och bakade lite. Gjorde först en vanlig sockerkaka som brukar duga väldigt bra här hemma, sen prova jag på att göra After Eight kakor från min systrar söta kokbok! Dom blev väl helt okej för att vara första gången, men vilken sockerbomb:P Godkänd blev dom iafl här hemma så det var ju bra att jag inte baka dom i onödan!!

Min vågtång har även kommit idag, Sara ska komma över med den om en liten stund så får se om ja hinner prova den redan i kväll eller om ja väntar tills i morrn :) Ska strax över till Fredrik med och kanske kika på den nya Mikael Persbrandt filmen, solstorm, eller vad det nu hette. Somnar väl efter en kvart eller något om jag känner mig själv:P

1 kommentarer

Sara

20 Mar 2008 21:05

Det var den vi såg nu... sådär var den :)

Kommentera

Publiceras ej