Avklarat

2kommentarer


Så var tandbesöket över då, gick bättre än förväntat!!
Ska börja med att säga att vad frächt det har blivit på den nya folktandvården, doften var dock densamma!

Fick komma in precis i tid iallafall, börja att ta lite röntgen plåtar, sedan börja hon peta lite i mina tänder sen sa hon " sånna här tänder är en tandhygieniskts dröm" Så tydligen har jag bra tänder, var lite roligt oxå när hon frågade om jag brukade använda tandtråd ofta eftersom det såg bra ut, aldrig svarade jag, tycker det bara är obehaglig och gör ont att använda tandtråd. Nåväl då var detta besök borta och lika så 540 spänn!!

2 kommentarer

Gabriella Ivarsson

17 Mar 2008 14:12

Var med och tävla om en bloggdesign i min blogg! Ha en bra dag!

http://gabbgabb.blogg.se/1205758451_utlottning_av_bloggde.html

Linnéa

17 Mar 2008 18:26

nice med bloggen Linda! ska absolut läsa den!!
Roligt det ska bli att ses med när jag kommer hem till härliga hälsingland!! :)
PUSS

Kommentera

Publiceras ej